sobota, 12 stycznia 2013

Skatepark : kolejne spotkanie za nami

Dzisiaj (10.01.2013r.) odbyło się kolejne spotkanie w ramach konsultacji społecznych w Urzędzie Gminy. Oprócz mnie, w spotkaniu wzięli udział przedstawiciele Zespołu Szkół nr 3, na przeciw którego powstanie teren sportowo-rekreacyjny, w tym m.in. skatepark.



Gospodarzem spotkania był z-ca burmistrza Ryszard Machałek, który w urzędzie odpowiada za inwestycje. Prezentował nam koncepcję zagospodarowania terenu, którą opracował architekt Wojciech Kawęczyński. Co prawda ja już miałem możliwość obejrzeć tą prezentację (na blogu dzieliłem się moimi wrażeniami), niemniej jednak dobrze, że to spotkanie się odbyło. Dowiedziałem się, że w tym roku zostanie zrealizowane całe przedsięwzięcie, a urząd po raz pierwszy skłoni się do realizacji zadania pod nazwą "zaprojektuj i zbuduj" ! Wypływa z tego dużo korzyści, m.in. szybsza realizacja przedsięwzięcia.

Najprawdopodobniej ( jutro na tym blogu potwierdzę) w poniedziałek Komisja Bezpieczeństwa Oświaty, Kultury i Sportu zapozna się z ową koncepcję. Po tym nie pozostanie nam nic innego, jak przystąpić do przygotowania oferty przetargowej.

Co wzbudziło moje zaniepokojenie - to obawa "dorosłych" przed konsultacjami społecznymi. Wyraźne niezadowolenie z przedstawiania szerszej rzeszy mieszkańców prezentacji i prośba o ich ocenę wyrażali przedstawiciele szkoły. Ja stanowczo opowiedziałem się za konsultacjami społecznymi - burmistrz Machałek powiedział, że "jutro zapyta szefa" :) (burmistrza Jańczuka) czy może nam przesłać w formie elektronicznej koncepcję - wówczas ja ją upublicznię tutaj, na facebooku, na forum konstancin.com i wyślę zainteresowanym osobom na e-maila, a także poproszę wydział promocji UMiG o prezentację na stronie urzędu.

Podczas spotkania nie zgłaszaliśmy dużo uwag do koncepcji. Wspólnie z panią dyrektor szkoły przyznaliśmy, że architekt wykonał dobrą pracę i tutaj mu się należą podziękowania. Jak pisałem wcześniej, architekt przedstawił dwie wersje koncepcji, na specjalne życzenie urzędu. Wszyscy obecni jednogłośnie opowiedzieliśmy się za drugą - nie będę opisywał dlaczego, ciężko mi, jak nie mam przed sobą papierka - myślę, że niedługo to uczynię.

Przy dobrych wiatrach - cała inwestycja powstanie na jesień - hurrrrrraaa :) Nie mogę się już doczekać tego momentu, jednak nie chwalmy dnia... przed nami jeszcze sporo wytężonej pracy. O planach związanych z inicjatywą Skatepark w K-J na najbliższe miesiące podzielę się z Państwem niebawem.

z bloga : www.wknablog.blogspot.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz